0
07:21:32 - 14.01.2025


Дорогі друзі, хочемо повідомити Вам, що в нашому інтернет-магазині Ви можете не тільки придбати продукцію торгової марки metabo, але й здійснити обслуговування, діагностику, профілактику та ремонт Вашого інструменту.
Тривалий термін роботи у цій сфері, наявність кваліфікованих фахівців, обладнання та власного складу запасних частин дозволяє нам виконувати якісне обслуговування інструменту у найкоротші терміни з гарантією на виконані роботи.

IMG_3072223.jpg

 124.jpg  3 роки гарантії без реєстрації
 125.jpg  Гарантована наявність запасних частин протягом 8 років з моменту припинення виробництва виробу
 136.jpg  Ремонт протягом 24 годин, за наявності запасних частин на складі
 137.jpg  Безкоштовне пересилання гарантійного інструменту в обидві сторони
 138.jpg  Ви завжди можете зробити діагностику та профілактику інструменту Metabo, для продовження терміну служби
 140.jpg  Наявність інтернет порталу для цілодобової підтримки клієнтів, де можна знайти деталювання на інструмент Метабо
 141.jpg  Підтримка та консультація кваліфікованих фахівців у телефонному режимі
 143.jpg  Швидкий ремонт виробів незалежно від складності роботи


Сервісний центр metabo-instrument є авторизованим, а статус «Майстер-сервіс» дозволяє безкоштовно обслужити Ваш гарантійний інструмент без витрат на пересилання, при підтвердженні гарантійного випадку, а також зробити платний ремонт, незалежно від Вашого місця розташування, що особливо актуально для населених пунктів, у яких відсутній сервісний центр.

  Надіслати свій інструмент на сервіс дуже просто для цього достатньо:

Після отримання Вашого інструменту:

За наявності запасних частин на складі ремонт проводиться протягом 24 годин з моменту надходження інструменту на сервіс.

Надсилати інструмент необхідно перевізником Нова Пошта за адресою:


Контактні телефони сервісного центру:
095-312-62-17
068-397-70-35



Важливо! У разі відправки інструменту, який знаходиться на гарантії платником послуг доставки, вказувати одержувача, за безготівковим розрахунком! У разі відправки на сервіс інструменту, у якого закінчився термін гарантійного обслуговування, доставку оплачує відправник. У разі неправильного оформлення відправки (наприклад: неправильно вказані назва організації, форма оплати або адреса доставки тощо) тільки відправник може змінити дані через Нову пошту, що спричинить збільшення терміну доставки або повернення на відправника.


Ви можете ознайомитись із коротким ілюстрованим довідником гарантійних випадків:

0001.jpg