08:03:25 - 05.12.2024
08:03:25 - 05.12.2024
1. Список авторизованих сервісних центрів та умови гарантії Ви можете знайти, обравши цікавий для вас бренд.
2. Якщо виникли труднощі з найближчим авторизованим сервісним центром, Ви можете надіслати інструмент до нашого авторизованого сервісного центру
Для обслуговування інструменту за гарантією надайте нам:
виріб, включаючи повну комплектацію;
гарантійний талон (обов'язковий підпис Покупця, що підтверджує згоду з гарантійними умовами);
копію товарного чека або накладної (з печаткою);
короткий опис проблеми на папері (вкласти в упаковку) або у вигляді електронного листа на адресу service@planeta-instrument.com.ua
Для не гарантійного інструменту:
упакувати інструмент
короткий опис проблеми на папері (вкласти в упаковку) або у вигляді електронного листа на адресу service@planeta-instrument.com.ua
ВАЖЛИВО перед відправкою інструменту на сервіс обов'язково погодьте умови відправлення та комплекту необхідних документів з менеджером сервісного центру.
Консультацію можна отримати за телефонами:
service@planeta-instrument.com.ua