0
06:06:12 - 11.09.2024

Онлайн ремонт BOSCH



Компанія Bosch здійснює гарантійний ремонт, враховуючи специфіку національних законів кожної країни за наявності товарного чи касового чека з позначкою дати продажу, а також правильно заповненого гарантійного талону чи сертифіката продовження гарантії

При виявленні явних дефектів інструменту його потрібно передати до сервісного центру Bosch з обов'язковим листом пояснення, в якому описується ситуація виявлення дефекту.

Для зручної та швидкої передачі електроінструменту до сервісного центру Bosch замовлення на ремонт формується через сайт


ВИКОНАЙТЕ НАСТУПНІ КРОКИ ДЛЯ ЗАМОВЛЕННЯ ОНЛАЙН РЕМОНТУ BOSCH

Ви отримуєте найвищу якість, коли ви вибираєте інструмент Bosch. Якщо Ви стикаєтеся з проблемою, Ви можете використовувати нашу послугу Онлайн Ремонт для швидкого та зручного відправлення Вашого Інструменту до авторизованого сервісного центру.

1 крок
Ознайомтеся з гарантійними умовами

2 крок
Упакуйте Ваш інструмент, вкладіть усередину посилки документи, що підтверджують дату продажу (для ремонту за гарантією)

3 крок
Пройдіть за посиланням та заповніть форму для надсилання інструменту

4 крок
Ознайомтеся та прийміть умови користування послугою

5 крок
Кур'єр приїде за вказаною Вами адресою та забере Ваш інструмент у сервісний центр

6 крок
АСЦ проведе ремонт. У разі платного ремонту з Вами буде погоджено його вартість

7 крок
Після завершення ремонту інструмент буде доставлений Вам


Умови користування сервісом:
  • Цей сервіс призначений для надсилання несправного гарантійного або не гарантійного інструменту Bosch синього кольору до авторизованих сервісних центрів ТОВ Роберт Бош.

  • У разі використання даного сервісу клієнт (кінцевий користувач інструменту, відправник) несе відповідальність за належну упаковку інструменту.

  • Доставка здійснюється на безоплатній основі, незалежно від типу ремонту.

  • Якщо в результаті діагностики буде визначено, що ремонт інструменту є платним (поломка інструменту не є гарантійним), то авторизований сервісний центр зв'яжеться з клієнтом для погодження умов ремонту

  • ТОВ Роберт Бош, транспортна компанія JIT-Express, авторизовані сервісні центри не відповідають за вміст посилки.

  • Забір та зворотна доставка інструменту можлива лише у робочі дні. Кур'єр транспортної компанії JIT-Express зв'яжеться з Вами за 30 хвилин до прибуття.



Прямий контакт із службою ремонту

Якщо у Вас виникли питання щодо служби ремонту, ми з радістю надамо додаткову допомогу з використанням електронної пошти або по телефону.

pt-service@ua.bosch.com
Тел .: 044 / 490-24-07
Факс: 044 / 512-05-91

Пн - Пт: 9 - 18 ч.