06:06:12 - 11.09.2024
06:06:12 - 11.09.2024
Компанія Bosch здійснює гарантійний ремонт, враховуючи специфіку національних законів кожної країни за наявності товарного чи касового чека з позначкою дати продажу, а також правильно заповненого гарантійного талону чи сертифіката продовження гарантії
При виявленні явних дефектів інструменту його потрібно передати до сервісного центру Bosch з обов'язковим листом пояснення, в якому описується ситуація виявлення дефекту.
Для зручної та швидкої передачі електроінструменту до сервісного центру Bosch замовлення на ремонт формується через сайт
Цей сервіс призначений для надсилання несправного гарантійного або не гарантійного інструменту Bosch синього кольору до авторизованих сервісних центрів ТОВ Роберт Бош.
У разі використання даного сервісу клієнт (кінцевий користувач інструменту, відправник) несе відповідальність за належну упаковку інструменту.
Доставка здійснюється на безоплатній основі, незалежно від типу ремонту.
Якщо в результаті діагностики буде визначено, що ремонт інструменту є платним (поломка інструменту не є гарантійним), то авторизований сервісний центр зв'яжеться з клієнтом для погодження умов ремонту
ТОВ Роберт Бош, транспортна компанія JIT-Express, авторизовані сервісні центри не відповідають за вміст посилки.
Забір та зворотна доставка інструменту можлива лише у робочі дні. Кур'єр транспортної компанії