
21:17:54 - 26.04.2025
21:17:54 - 26.04.2025
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в мережі магазинів «Планета інструмент», за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки.
Товарний вигляд: Новий товар реалізується у заводській упаковці, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що не рекомендується пошкоджувати виріб та упаковку! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.
Не використовувався: Вся продукція постачається у новому вигляді. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр чи менеджер з прийому товару. У разі виявлення слідів використання (подряпини, потертості, бруд) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
Пломби, ярлики та розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талону для повернення коштів.
Аксесуари, витратний матеріал - поверненню підлягають НЕ РОЗПАКУВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара та спроби вторинного запакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо. Коли ж їх можна повернути? Можна відмовитись від покупки, перевіривши його перед продажем.
Стаття 8. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
- відшкодування витрат усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.
099-106-92-16
068-397-70-33
044-362-62-50
info@planeta-instrument.com.ua